joi, 9 iunie 2011

Leapsa

Hai sa ne lasam prinsi de Leapsa Biancai :))))))

10 lucruri ce imi plac...hmm...greu...

1. Sa merg in parc si sa ma uit la fluturasi cum zboara, sa le observ miscarile line si curate.
2. Sa privesc ploaia, si mai ales sa simt mirosul de iarba uda.
3. Prietenii mei si miile de moduri in care putem reinventa o zi ce poate parea plictisitoare.
4. Sa citesc o carte buna si sa ma las purtata de actiune...pana cand uit unde sunt...(cam problematic in metrou :) am obiceiul sa pierd statiile hihi)
5. Craciunul si mirosul de brad, cozonac si copilarie.
6. Sa merg la Liturghia de Rorate din Postul Craciunului...e unica si atat de linistitoare.
7. Sa stau noaptea si sa ascult linistea orasului si freamatul lui.
8. Sa ma uit la reality show-uri...e o mica dependenta de The amazing Race, So you think you can dance, Americas next Top model and so on and on...
9. Sa calatoresc, sa cunosc, sa descopar noi locuri/persoane/limbi/culturi/caractere.
10.Sa fac cadouri si sa vad expresia fericita sau uimita a celui ce il primeste...e rasplata cea mai frumoasa ce poate sa existe.

Pasez leapsa spre Liza, Ioana si Onitzza.

2 comentarii:

  1. Si eu am ramas in tramvai citind :).

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehehe...ce bine e sa stiu ca nu sunt singura :)))) mie, blush...mi s-a intamplat de multe ori...

    RăspundețiȘtergere