vineri, 3 februarie 2012

Un nou inceput?

Seara buna!

de ceva vreme ma toooot gandesc ce vreau sa fac exact cu acest blog. Cred ca nu ma citeste nimeni, uneori. Nu vreau sa se simta indepartate acele sufletele care se mai intorc aici sa vada ce imi face inima frranta, si lor le multumesc ca se reintorc.

Am avut momente clare in minte in care am zis ca il voi sterge. Dar acum, am impresia ca, in sfarsit, mi-am dat seama ce vreau sa fac cu el. Va ramane mereu cu structura de jurnal...doar ca dupa ce am descoperit forumul Obesi e Dintorni, si dupa ce am realizat ca cel putin, pana acum o saptamana, pe internet nu exista niciun site, forum, pagina ce sa aiba aceasta activitate in romana...cu experienta mea personala...as vrea sa incep eu.

Stiu ca pare ceva ciudat...dar eu mi-am salvat sperantele gasind acest forum. Poate cineva, e deajuns sa stiu ca macar o persoana...se va salva citind aceste lucruri. Voi incerca sa postez cat mai multe informatii despre obezitate, chirurgia bariatrica, problemele legate de psihic ale persoanelor obeze...si nu in ultimul rand, umil meu drum spre o viata sanatoasa.

Doamne-ajuta!

3 comentarii:

  1. eu citesc mai tarziu... dar citesc. Iar postarea aceasta mi-a dat curaj sa "vorbesc" este minunata initiativa ta! Abia astept continuarea! ;)
    ... poate gasesc si eu ceva sfaturi care sa ma ajute in lupta mea cu kilogramele. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. stii, ma gandeam ca poate e inutil zilele astea...MULTUMESC ca mi-ai confirmat ca nu e asa...:)

    RăspundețiȘtergere