luni, 22 septembrie 2008


Doamne, vorbeste inimii mele, ratacita printre mii de idei si idealuri

Sopteste la urechea inimii mele si fa-o sa tresalte,

Stiind ca Tu esti lânga ea.

Coboara pacea Ta asupra ei,

Si astfel învaluita de ea, sa se simta libera.

Atât de libera încât fulgul de nea,

Sa devina greu în fata ei.

Dumnezeu al iubirii si al iertarii,

Al credintei nestavilite,

Al cunoasterii si al pacii.

Te preamaresc!

Dumnezeu al libertatii,

Tata al omenirii,

Tatal meu te iubesc!

Daruieste-mi, ochii Tai când ai mei nu o sa îti mai poata contempla Creatia...

Daruieste-mi curajul Tau atunci când firea mea omeneasca nu va mai avea curaj sa mearga mai departe,

Daruieste-mi bucuria Ta când tristetea nu-mi îngaduie a trai clipa prezenta.

Fa, Doamne sa te descopar în cei în care esti prezent.

Fa, Doamne sa reusesc sa îndepartez momentele mele de slabiciune.

Fa, Doamne sa aleg ceea ce Tu stii ca e bine pentru mine.

Doamne, ajuta-ma sa înteleg vointa Ta....

Sa înteleg ca esti TU!


- dedicata prietenei mele dragi, VEra, cea cu care am petrecut clipe de neuitat, cea care m-a sustinut si ma sustine si impreuna cu care am reusit de atatea ori sa traim asa cum Taticul nostru drag ne cerea, a mica aventura divina traita impreuna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu