vineri, 26 septembrie 2008

Mama, lasa-ma sa te iubesc





Mama a tacerii desavarsite, regina a ascultarii si a increderii nezdruncinate


Invata-ma ca pe calea visurilor mele


Sa pot inainta fara frica spre infinitul cunoasterilor.


Invata-ma sa fiu fidela acestei cai


Mereu numai pentru El, mereu, mereu.


sopteste-mi dorintele tale, mama, pentru intreaga omenire


invata-ma sa alint, sa iubesc, sa privesc gingasia Creatiei Sale, sa zambesc, sa plang, sa cant. Invata-ma ce sunt emotiile, dragostea si caldura!


fa ca cei din jurul meu sa poata sa traiasca prin mine sa zambeasca si sa suspine.


Imi doresc uneori sa uit de lume, dar cum as putea, Caci fara de ea, existenta mea e desarta. Vreau sa alung amarul,


Si sa ii fac pe cei din jurul meu,


Sa uite de pasii tristi ai singuratatii,


Iar celor care deja si-au insemnat viata,


Acelora sa le fiu pace si caldura in momentele potrivnice.


Inima mea se va odihni cu mult mai multa bucurie in tine,


Daca tu , mama, vei trai prin mine.


Vino, onoreaza-mi existenta cu prezenta ta de mama...


Vino, si daruieste-mi bucuria de a fi o melodie ce lasa sufletul sa contemple.




Dedicata mamicilor mele dragi, cea cereasca si mamica care mi-a daruit viata pe acest pamant, ce m-a sprijinit si ma sprijina in incercarile vietii, multumesc mamica pentru tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu