duminică, 29 august 2010

Va prezint *Speechless*: Michael Jackson

Astazi m-am hotarat sa ii cinstesc ziua unui artist ce sincer si-a castigat respectul meu inca din momentele dulci ale copilarie.Nu m-a interesat niciodata viata lui personala si nu ma va interesa niciodata sa stiu alte amanunte. Eu consider muzica exprimarea sincera a unui suflet ce vrea sa-si impartaseasca temerile, bucuriile sau dorintele nebune ale iubirii.Nu pot asculta o melodie daca ingenioasa linie melodica nu are un mesaj ce merita ascultat. Acest artist ma invatat ce inseamna sa iubesti pamantul, ma invatat sa observ oamenii care au nevoie de sprijin si de ajutor, sa iubesc copiii si viata.Stiu ca dupa moartea lui au fost multe polemici nascute in urma modului in care a plecat dintre noi, asupra familiei lui, asupra presupuselor lui fapte care toate intr-un final s-au demonstra a fi false.

Nu ma pot declara un fan a lui Michael ca om pentru ca am nu asta era scopul lui , dar ma pot declara un fan Michael Jackson, un artist desavarsit care de fiecare data mi-a rascolit fiinta cu melodiile lui, care ma facut sa ii inteleg drama spirituala din fiecare sunet al melodiei sau chiar sa particip cu el la fiecare tresarire si descoperire a unei minuni.

Va propun spre ascultare o melodie ce mereu am considerat-o descrierea perfecta a lui in ochii mei:

Va prezint *Speechless*:

Speechless Michael Jackson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu