marți, 3 august 2010

Wild roses in the heart of God

Azi am primit un power point ce printre lacrimi mi-a daruit bucurie...Multumesc, voua, tuturor care imi sunteti alaturi si care mi-ati demonstrat asemeni acestor imagini, ca Dumnezeu nu abandoneaza niciodata....

Ai simtit veodata dorinta de a face ceva special pentru cineva iubit?

ESTE DUMNEZEU


Care ti-a vorbit.



Ai simtit vreodata tristetea si singuratatea cuiva care se apropie si ramane langa tine?


ESTE DUMNEZEU


Care te-a ales pe tine.



Te-ai gandit vreodata la cineva foarte drag, pe care nu l-ai mai vazut de mult timp, si el sa apara in fata ta intr-un mod neasteptat?


ESTE DUMNEZEU


Pentru ca nimic un este intamplator!



Ai primit vreodata un lucru minunat pe care un l-ai cerut?


ESTE DUMNEZEU


Care cunoaste toate secretele pe care tu le pastrezi bine ascunse in inima ta.
Te-ai aflat vreodata intr-o situatie dificila, care parea fara iesire si, intr-o clipa, rezolvarea sa devina clara ca lumina zilei?


ESTE DUMNEZEU


Care ia neancetat problemele noastre in mainile Lui si ne ajuta sa le rezolvam

Ai simtit vreodata o imensa tristete in suflet, si apoi brusc, ca si cum ai fi fost infuzat cu dragoste, un sentiment inexplicabil de pace sa invaluie toata fiinta ta?


ESTE DUMNEZEU


Care te tine in brate si iti daruieste pace.

Ai simtit vreodata ca esti atat obosit de viata incat sa-ti doresti moartea, si apoi brusc ai fost in stare sa gasesti curajul si vointa de a continua drumul tau, plin de vigoare si speranta?


ESTE DUMNEZEU


El este mereu acolo langa tine, insotindu-te cu dragoste la fiecare pas in calatoria vietii tale.

Totul merge mai bine cand


DUMNEZEU TE CALAUZESTE !

Tu crezi ca acest mesaj ti-a fost trimis din intamplare?


ESTE DUMNEZEU


Care mi-a atins inima.

El m-a inspirat sa ma gandesc la tine, nu doar pentru ca esti prietenul meu, ci pentru ca ai o valoare infinita in ochii Lui si ai mei.


Lasa-L pe Dumnezeu sa-ti atinga inima, astfel incat sa simti dorinta de a impartasi acest mesaj cu prietenii tai.


…pentru ca toti avem nevoie sa stim ca DUMNEZEU ESTE INTOTDEAUNA CU NOI!

2 comentarii:

  1. mersi mult....nu-i asa ca e frumos? mi-a placut foarte mul...mai ales ca trec prin starile astea de multe ori...si daca ma uit inspre cer...parca e mai senin...

    RăspundețiȘtergere