miercuri, 4 august 2010

El ne iubeste imens !

El ne iubeste imens -asta nu-i doar o vorba asa, intr-o doara! E pe bune!




Chiar ca El e surpriza de care ne bucuram ca un copil mic de cadourile de ziua lui (mai tineti minte? cand eram mici voiam sa si dormim in seara zilei de nastere cu pantofii sau cu jacheta sau cu mingea sau cu papusa pe care am primit-o cadou de ziua noastra, atat de mult ne-am bucurat),



El e firul de lumina de care ne agatam cand totul parca se intuneca in jurul nostru,



El e chiar noianul de lumina care se revarsa dintr-o data in calea noastra, atunci cand ni se parea ca am ajuns intr-o fundatura,


El e solutia la orice problema, bucuria si seninatatea in orice furtuna...

El e cartea, singura carte pe care merita sa pui intreaga viata si apoi, cu siguranta neclintita, sa mergi cu alegerea asta pana in panzele albe!



Si ce bucurie mai mare decat sa vezi suflete, cat mai multe suflete, facand aceasta alegere!!!



Chiar ca trebuie sa imprastiem in jurul nostru iubirea Lui! Nici n-am putea altfel!





autor: un om mult prea intelept ce imi da de fiecare dat o lectie depre credinta...MULTUMESC!

Un comentariu: