marți, 7 septembrie 2010

Azi e ziua mamicii mele...

Azi e ziua mamicii mele...

Ati realizat vreodata cat e de greu sa faci o urare unei persoane atat de dragi voua...Mie imi e foarte greu sa ii urez mamei mele exact ceea ce simt...

Parca azi mai mult decat oricand imi pare rau de toate razvratirile mele adolescentine, de toate nazbatiile mele, de toate cuvintele spuse fara a fi gandite, de toate vorbele si mai ales gandurile pe care le-am avut.

Ma gandeam la un moment dat ca viata, arta, chiar si energia se declina la feminin. Ideea, ca si lupta si painea sunt tot la feminin conjugate. Privind femeile,sfarsesti a crede in mitul cu supraoamenii.

Uite, asa e mamica mea, un supraom.

Tu ai fost cea care m-a iubit fara a cere nimic in schimb, tu esti cea care mi-a oferit sprijin si incurajari cand aveam nevoie, tu ai fost mereu alaturi de mine cand viata parea impotriva mea.Stiu ca nu ti-am aratat mereu ca am apreciat ceea ce ai facut pentru mine. Iti sunt recunoscatoare ca exist – tie iti datorez omul care sunt astazi, datorita tie sunt un om mai bun. Tu m-ai invatat sa ma respect si sa respect pe altii, tu esti cea care m-a invatat sa fiu toleranta, tu esti cea care m-a ascultat intotdeauna si care a fost alaturi de mine mereu. Iti sunt recunoscatoare pentru faptul ca m-ai iubit neconditionat si ca ai avut grija de mine toata viata, iti sunt recunoscatoare pentru ca iti pasa de viata mea, pentru ca ai mereu o vorba buna pentru mine cand lucrurile merg rau.

M-ai iubit la fel de mult pe cat te-am facut sa suferi, mama scumpa...

Te iubesc etern, infinit, neconditionat...


3 comentarii:

  1. La multi ani, mamicii tale!
    Te pup, de scumpa si sensibila si minunata si oglinda a ei, ce esti!
    Cu drag,
    Manon.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Te iubesc etern, infinit, neconditionat..." Cred ca sunt cateva din acele putine cuvinte capabile sa defineasca un astfel de sentiment... M-ai facut sa ma gandesc si eu la fiinta, pentru care, orice as face m-ar iubi mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI, MAMIIIII!!! Urarea din eter e de azi, dar cea din viata reala e de acum 6 zile.... si te iubesc mult de tot, mamitza draga >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere