duminică, 13 martie 2011

ERROR REPORT...

Azi am avut o zi semi...Momente frumoase dar si momente in care inotam cu gandurile mele in aceeasi mocirla...Acum ma simt in cadere libera.

Cat timp va trebui sa urlu in mine pentru ca cineva sa vada ca am nevoie de un sprijin...nu de persoane care asculta cu gandurile val valvoi spre un alt infinit...dar nu spre infinitul meu. Obosesc, asta fac, obosesc sa mai strig in mine ca speranta exista, ca si maine va fi o zi care va trece, ca si azi a trecut , la fel ca ieri si ca mi se pare ca nu am nimic...absolut nimic...un infinit de nimic.

Am avut o discutie cu un preot azi...imi zicea ca trebuie sa inteleg ca oamenii  nu imi vor darui NICIODATA nimic, pentru ca numai Dumnezeu stie sa asculte, ca trebuie sa am incredere in El. Ii dau dreptate...dar cum ramane cu faptul ca eu am ramas o carpa inauntrul meu...una numai buna de aruncat...si ca incep sa descopar lucruri in viata mea, in trecutul meu...ce ma sperie, ma dor, ma distrug.

Asta fac acum...ma autodistrug...prin tacerea ce o las in jur...nu vreti sa vedeti ce e in mine acum...si ce e mai rau e ca nimeni nu ma intelege........

sunt  in continuare in eroare de sistem...ERROR REPORT...

Un comentariu:

  1. Te rog sa vizionezi documentarul "The Secret" sau sa-ti cumperi cartea . Iti va face mult bine, crede-ma .
    Cu drag, Meda

    RăspundețiȘtergere