marți, 8 martie 2011

La multi ani!!! dragele mele...

La multi ani!!! dragele mele...

Cum a fost ziua voastra?

Bucurati-va!, caci numai bucuriile sunt tamaduitoare si numai bucuria pe care o transmiteti mai departe, se va întoarce la voi si mai vie. 
La multi ani tuturor!

Eu m-am trezit azi dimineata cu inima in doua...o parte era in Romania...se plimba nebuna printre oameni...cauta miros de primavara, de viata, de mirosul de martisoare, de frezii, ghiocei si zambile ghiduse.

O parte era aici, mai trista ca niciodata...aici mimoze...niste flori ciudate, mici, galbene si lipsite de caracter...

Asa zburda ea uneori, inima. Pleaca dar nu ma intreaba...se duce ea singurica de capul ei...acum imi spune ca a trecut prin paduri, a mirosit ghioceii, a ras in fata iernii, s-a jucat cu picaturile de roua...asa singurica.

Pe scurt imi lipseste Romania si viata mea...aia lasata inca in cui...dar am sa o iau eu de acolo...macar trebuie sa ajung in timp, pana nu se uzeaza agatatoarea...dar ajung, ajung...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu