vineri, 26 septembrie 2008

Comuniune de iubire



Tu,Iubirea sufletului meu!

Iarta-ma ca de cele mai multe ori nu ma pot bucura de Tine

Ca nu pot striga si zambi la venirea Ta

Iti multumesc ca ai tacut de atatea ori în dragostea Ta

Lasandu-ma sa-ti povestesc toate miile mele de probleme

Si nu ai vorbit decat atunci cand sfarsita,

Asteptam un raspuns de mangaiere.

Imi spuneai: Eu te iubesc pentru ca esti!

Toti sunteti creati cu un scop anume, unul minunat.

Si ce bine ca nu stim, Doamne despre ce e vorba

pentru ca atunci poate ca am simti ca viata noastra nu are culoare.

Da-mi curaj sa mi te daruiesc cu incredere.

Ajuta-ma nici sa nu caut macar sa aflu incotro ma calauzesti.

Iti daruiesc mana mea

Lasa-ma sa merg inainte cu Tine Inainte cu ochii inchisi, incredintata cu totul Tie.

Iubirea sufletului meu!

Cu Tine vreau sa inaintez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu